www.ageofwonders.fora.pl
Forum o serii Age of Wonders
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna
->
Mody do Magii Cienia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Dyskusja o serii Age of Wonders
----------------
Age of Wonders: Magia Cienia
Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika
Age of Wonders
Modyfikace serii AoW
----------------
Mody do Magii Cienia
Gra przez Internet
----------------
Sesje
Forum
----------------
Regulamin
Propozycje dotyczące forum
Inne
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Szeptun
Wysłany: Pon 17:25, 26 Lis 2012
Temat postu:
@
Roderick
Jeśli chcesz pogadać, to mój numer GG ---> 19696770
Roderick
Wysłany: Śro 21:21, 21 Lis 2012
Temat postu:
Daj majla albo coś w tym rodzaju;)
Mam mapę vs.0.7.0.253. Mnie osobiście te niezależne "dżedaje" nie przeszkadzają - tylko szybko przejmują/niszczą np. budynki dochodowe
graczy sprzymierzonych co owocuje ich szybkim przeniesieniem sie w otchłań jako że naprodukują jednostek wysokopoziomowych które ich potem atakują.
ad2- Próbowałem na niższych ale to masakra
ad3- No i tu jest pole do popisu: np. spenetrowanie określonej krypty - event
zdobycie jakiejś strażnicy - event, zdobycie miasta - event. Trochę znam edytor, sam się bawiłem.
Nie myślicie o zrobieniu jakiejś kampanii? Wiem że jest z tym sporo roboty ale jakby co to chętnie pomogę
Szeptun
Wysłany: Pią 18:32, 16 Lis 2012
Temat postu:
@
Roderick
(jeśli masz jeszcze jakieś przemyślenia, pytania lub pomysły i chciałbyś się nimi podzielić, to śmiało pisz
)
odpowiadam:
1) - Nasza mapa charakteryzuje się między innymi tym że zawiera w sobie eventy generujące odziały niezależnych "bandytów" w różnych punktach "zapalnych" świata. Powoduje to że przez całą grę trzeba uważać i pilnie strzec terenu, wystawiać garnizony i zwiadowców.
Nie wiem w którą wersję mapy grałeś - w wersji 0.7.0.0 - eventy rzeczywiście generowały zbyt dużo "bandytów" na terenach graczy AI
W tej chwili aktualna wersja mapy - 0.7.0.253 - poprawia to, bandytów jest mniej - sam moduł generowania owych "bandytów" jest dopiero w fazie testów - ale już teraz według mnie działa super
2) - wybór poziomu graczy AI jest na naszej mapie bardzo istotny, im wyższy, tym potężniejsze posiłki dostaje gracz AI i tym większe szanse ma aby przetrwać - osobiście gram tylko z graczami AI na poziomie Imperatora - ale można sobie kombinować z ustawieniami
3) - To też był nasz zamiar, My - twórcy moda - jako gracze, nie lubimy kiedy na podbitych terenach wokół stolicy i dalej - nic się później już nie dzieje, dlatego dążymy do uzyskania takich efektów żeby zawsze i wszędzie coś mogło się wydarzyć.
W wyniku czego, najlepiej w każdym ważnym miejscu trzymać garnizon albo przynajmniej zwiadowcę, który "zawiadomi" pobliski garnizon o niebezpieczeństwie.
Co do przyszłości moda - jest to sprawa otwarta, nie wiadomo jak to się potoczy.
W tej chwili pracujemy nad patchem - powinien ukazać się niedługo - który poprawia parę rzeczy, takich jak błędy animacji, poprawki w umiejętnościach i parę innych.
dziękuję
Roderick
Wysłany: Śro 21:55, 14 Lis 2012
Temat postu:
Reaktywuje temat:
Zagrałem i moim zdaniem mod jest niesamowity, plansza dopracowana, gra się bardzo fajnie.
Moje spostrzeżenia są takie:
1)Komputer za szybko eliminuje innych graczy(poprzez notoryczne pojawianie się silnych drużyn niezależnych - muszę ich wspomagać bo inaczej gra się kończy po 200-300 rundach, a gram na poziomie imperatora)
2) Na poziomach niższych nawet nie dochodzę do innych graczy.
3) Optymalnym wyjściem jest ufortyfikowanie zamku wyjściowego i wypracowanie supersilnej drużyny - wtedy można eksplorować całą plansze. W przeciwnym wypadku trzeba trzymać silne garnizony w podbitych zamkach ze względu na pojawianie się mocnych drużyn "niezależnych"
Podsumowując: Jest bardzo dobrze, tylko za szybko padają komputerowi gracze. Jak wygląda przyszłość moda?
Roderick
Wysłany: Pon 13:41, 05 Lis 2012
Temat postu:
Super
Już sciągnąłem. Z tego co pisało to muszę jeszcze mp evolution sciągnąć?
Szeptun
Wysłany: Wto 17:04, 30 Paź 2012
Temat postu:
Gotowe...
Z powodu problemów z uploadem pliku na serwery Heaven Games, uruchomiliśmy tymczasowo awaryjne źródło pobierania naszego moda wraz z mapą
--->
http://aow.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=st&fn=29&tn=5591&st=recent&f=29,5591,0,60
***
Szeptun
Wysłany: Nie 20:32, 21 Paź 2012
Temat postu:
Niestety nie spodziewaj się fabuły ani tym podobnych rzeczy.
Bez względu na to jakie mieliśmy zamiary względem takich atrakcji w naszej wersji gry - z różnych powodów nie ma ich.
Nasza modyfikacja charakteryzuje się głównie:
- nowymi oraz zmienionymi jednostkami, a także innym potraktowaniem ich przydatności w boju itd...
- nowym systemem poruszania się, co znacznie wpływa na całość strategiczno-taktycznych poczynań.
- nową skalą jednostek, co przekłada się na bardziej klimatyczne wrażenia wizualne
- nowym podziałem na szkoły magii
- nowym systemem "cech charakteru Wizardów"
- i paru innych rzeczach
Natomiast nasza mapa różni się od innych głównie:
- wyglądem, co wynika zarówno z przebudowanego przez Nas systemu obiektów jak i z innej wizji tworzenia map.
- odmiennymi mniej lub bardziej taktycznymi celami podczas rozgrywki ( to nie zostało w pełni osiągnięte, ale i tak czuje się różnice)
Dziś zagrałem kilkugodzinną partię, Orkami.
I stwierdziłem że przez te kilka dni dodam jeszcze wydarzenia które będą generowały niezależne armie na naszych rodzinnych terenach, to najprostszy sposób aby osiągnąć jeden z naszych celów który dość dobitnie opisują te słowa:
"w miejscach gdzie już się coś wydarzyło, chcemy, aby były szanse na zaistnienie nowych wydarzeń, zarówno tych inicjowanych przez graczy, jak i takich na których zaistnienie nie ma wpływu żaden gracz"
Osobiście, dla mnie, rozgrywka już teraz, jak na klasyczną strategię, prezentuje się bardzo fajnie.
Co będzie dalej ? Porzucimy projekt ? Czy może jeszcze coś poprawimy lub dodamy po premierze ?
Nie wiem... wszystko jest możliwe.
Roderick
Wysłany: Nie 18:22, 21 Paź 2012
Temat postu:
Czyli wiadomo
Proszę wybaczyć mi tą niecierpliwość ale ja naprawdę kibicuje i czekam
Szeptun
Wysłany: Sob 19:36, 20 Paź 2012
Temat postu:
Jakby to napisać, żeby było krótko
Może tak:
Chcę poświęcić czas na tworzenie nowej gry, całkowicie i od początku własnej
W związku z tym przyśpieszamy premierę modyfikacji do "Age of Wonders: Shadow Magic".
Wynikają z tego głównie dwie rzeczy, zła i dobra.
zła - to taka, że modyfikacja, ani tworzona specjalnie dla niej mapa, nie są dopracowane w takim stopniu jak zamierzaliśmy. Oczywiście są grywalne i być może parę rzeczy jeszcze poprawimy.
dobra - to ta, że wyznaczona data premiery to 27.X. 2012, czyli za tydzień.
Przez ten ostatni tydzień, poprawimy jeszcze, co damy radę zdążyć.
Dziękuję i pozdrawiam
Roderick
Wysłany: Pią 20:56, 19 Paź 2012
Temat postu:
Pewnie - dobra fabuła znacznie podnosi uroki krajobrazu
Szeptun
Wysłany: Wto 18:44, 16 Paź 2012
Temat postu:
-----
16.X.2012
"Wielka mała mapa" w całości z lotu ptaka:
Pozostało Nam jeszcze doszlifować wydarzenia na mapie, żeby gra zapewniała więcej atrakcji niż klasyczne "zdobądź i podbij", czy jak to się nazywa
Szeptun
Wysłany: Śro 20:56, 03 Paź 2012
Temat postu:
Cisza przed burzą
-----
dodane 10.X.2012 /
"spotkanie towarzyskie" Orków i Krasnoludów na słynnym moście "przyjaźni" pomiędzy tymi dwiema rasami
(obiema rasami steruje AI) --->
Testy wypadają bardzo dobrze i bez większych zakłóceń zbliżamy się do premiery
Roderick
Wysłany: Śro 17:11, 03 Paź 2012
Temat postu:
Hej
Czy są jakieś nowe wieści w sprawie tego projektu? Wieczory coraz dłuższe, czasem pograłby w coś
Szeptun
Wysłany: Pią 20:07, 17 Sie 2012
Temat postu:
Znów pozwolę sobie, zacytować pewnego
mistrza: "cały czas do przodu"
Najnowsza wersja mini mapy z miastami --->
uwagi:
- dla ewentualnej ścisłości: miasta szare, to miasta ras niegrywalnych, kolorowe, to oczywiście miasta ras grywalnych.
Te pięć miast, które są zaznaczone kolorami, ale położone są z dala od innych takiego samego koloru to pięć starożytnych twierdz które będę bardzo istotne dla całej rozgrywki.
- kilka miast może jeszcze zmienić nieznacznie swoje położenie (raczej tylko miasta Mutantów na północno-zachodnim krańcu kontynentu centralnego)
- nie widać miast podziemnych ( to dodatkowe kilkanaście miast, należących do pięciu ras: krasnoludów, goblinów, mutantów, demonów i zapomnianych.) (podziemia są jeszcze w trakcie tworzenia, jednak jest to o wiele mniej pracy, ponieważ, w naszym modzie w podziemiach będą głównie, tylko: kraina demonów, parę miast takich ras jak krasnoludy czy gobliny, kopalnie i sieć korytarzy z potworami i skarbami - a nie tak jak u innych, którzy wykorzystują podziemia jako dodatkowe normalne tereny)
-być może jeszcze zmianie ulegnie położenie, kształt, oraz ilość wysp na morzu południowym, pozostałe tereny raczej się już nie zmienią...
no... może jeszcze południowo-wschodni kraniec mapy, to jedyne miejsce z którego nie jestem do końca zadowolony
--->
Roderick
Wysłany: Pon 12:29, 13 Sie 2012
Temat postu:
Miodnie się to wszystko prezentuje. Smaka narobiłeś
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin