Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:29, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Miodnie się to wszystko prezentuje. Smaka narobiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:07, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Znów pozwolę sobie, zacytować pewnego mistrza: "cały czas do przodu"
Najnowsza wersja mini mapy z miastami --->
uwagi:
- dla ewentualnej ścisłości: miasta szare, to miasta ras niegrywalnych, kolorowe, to oczywiście miasta ras grywalnych.
Te pięć miast, które są zaznaczone kolorami, ale położone są z dala od innych takiego samego koloru to pięć starożytnych twierdz które będę bardzo istotne dla całej rozgrywki.
- kilka miast może jeszcze zmienić nieznacznie swoje położenie (raczej tylko miasta Mutantów na północno-zachodnim krańcu kontynentu centralnego)
- nie widać miast podziemnych ( to dodatkowe kilkanaście miast, należących do pięciu ras: krasnoludów, goblinów, mutantów, demonów i zapomnianych.) (podziemia są jeszcze w trakcie tworzenia, jednak jest to o wiele mniej pracy, ponieważ, w naszym modzie w podziemiach będą głównie, tylko: kraina demonów, parę miast takich ras jak krasnoludy czy gobliny, kopalnie i sieć korytarzy z potworami i skarbami - a nie tak jak u innych, którzy wykorzystują podziemia jako dodatkowe normalne tereny)
-być może jeszcze zmianie ulegnie położenie, kształt, oraz ilość wysp na morzu południowym, pozostałe tereny raczej się już nie zmienią... no... może jeszcze południowo-wschodni kraniec mapy, to jedyne miejsce z którego nie jestem do końca zadowolony
--->
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:11, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Hej Czy są jakieś nowe wieści w sprawie tego projektu? Wieczory coraz dłuższe, czasem pograłby w coś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roderick dnia Śro 17:12, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:56, 03 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Cisza przed burzą
-----
dodane 10.X.2012 /
"spotkanie towarzyskie" Orków i Krasnoludów na słynnym moście "przyjaźni" pomiędzy tymi dwiema rasami (obiema rasami steruje AI) --->
[link widoczny dla zalogowanych]
Testy wypadają bardzo dobrze i bez większych zakłóceń zbliżamy się do premiery
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Śro 10:06, 10 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:44, 16 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
-----
16.X.2012
"Wielka mała mapa" w całości z lotu ptaka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostało Nam jeszcze doszlifować wydarzenia na mapie, żeby gra zapewniała więcej atrakcji niż klasyczne "zdobądź i podbij", czy jak to się nazywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:56, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Pewnie - dobra fabuła znacznie podnosi uroki krajobrazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:36, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jakby to napisać, żeby było krótko
Może tak:
Chcę poświęcić czas na tworzenie nowej gry, całkowicie i od początku własnej
W związku z tym przyśpieszamy premierę modyfikacji do "Age of Wonders: Shadow Magic".
Wynikają z tego głównie dwie rzeczy, zła i dobra.
zła - to taka, że modyfikacja, ani tworzona specjalnie dla niej mapa, nie są dopracowane w takim stopniu jak zamierzaliśmy. Oczywiście są grywalne i być może parę rzeczy jeszcze poprawimy.
dobra - to ta, że wyznaczona data premiery to 27.X. 2012, czyli za tydzień.
Przez ten ostatni tydzień, poprawimy jeszcze, co damy radę zdążyć.
Dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:22, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli wiadomo Proszę wybaczyć mi tą niecierpliwość ale ja naprawdę kibicuje i czekam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roderick dnia Nie 18:23, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:32, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Niestety nie spodziewaj się fabuły ani tym podobnych rzeczy.
Bez względu na to jakie mieliśmy zamiary względem takich atrakcji w naszej wersji gry - z różnych powodów nie ma ich.
Nasza modyfikacja charakteryzuje się głównie:
- nowymi oraz zmienionymi jednostkami, a także innym potraktowaniem ich przydatności w boju itd...
- nowym systemem poruszania się, co znacznie wpływa na całość strategiczno-taktycznych poczynań.
- nową skalą jednostek, co przekłada się na bardziej klimatyczne wrażenia wizualne
- nowym podziałem na szkoły magii
- nowym systemem "cech charakteru Wizardów"
- i paru innych rzeczach
Natomiast nasza mapa różni się od innych głównie:
- wyglądem, co wynika zarówno z przebudowanego przez Nas systemu obiektów jak i z innej wizji tworzenia map.
- odmiennymi mniej lub bardziej taktycznymi celami podczas rozgrywki ( to nie zostało w pełni osiągnięte, ale i tak czuje się różnice)
Dziś zagrałem kilkugodzinną partię, Orkami.
I stwierdziłem że przez te kilka dni dodam jeszcze wydarzenia które będą generowały niezależne armie na naszych rodzinnych terenach, to najprostszy sposób aby osiągnąć jeden z naszych celów który dość dobitnie opisują te słowa:
"w miejscach gdzie już się coś wydarzyło, chcemy, aby były szanse na zaistnienie nowych wydarzeń, zarówno tych inicjowanych przez graczy, jak i takich na których zaistnienie nie ma wpływu żaden gracz"
Osobiście, dla mnie, rozgrywka już teraz, jak na klasyczną strategię, prezentuje się bardzo fajnie.
Co będzie dalej ? Porzucimy projekt ? Czy może jeszcze coś poprawimy lub dodamy po premierze ?
Nie wiem... wszystko jest możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Nie 20:36, 21 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:04, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Gotowe...
Z powodu problemów z uploadem pliku na serwery Heaven Games, uruchomiliśmy tymczasowo awaryjne źródło pobierania naszego moda wraz z mapą
--->
[link widoczny dla zalogowanych]
***
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Śro 19:59, 31 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:41, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Super Już sciągnąłem. Z tego co pisało to muszę jeszcze mp evolution sciągnąć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:55, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Reaktywuje temat:
Zagrałem i moim zdaniem mod jest niesamowity, plansza dopracowana, gra się bardzo fajnie.
Moje spostrzeżenia są takie:
1)Komputer za szybko eliminuje innych graczy(poprzez notoryczne pojawianie się silnych drużyn niezależnych - muszę ich wspomagać bo inaczej gra się kończy po 200-300 rundach, a gram na poziomie imperatora)
2) Na poziomach niższych nawet nie dochodzę do innych graczy.
3) Optymalnym wyjściem jest ufortyfikowanie zamku wyjściowego i wypracowanie supersilnej drużyny - wtedy można eksplorować całą plansze. W przeciwnym wypadku trzeba trzymać silne garnizony w podbitych zamkach ze względu na pojawianie się mocnych drużyn "niezależnych"
Podsumowując: Jest bardzo dobrze, tylko za szybko padają komputerowi gracze. Jak wygląda przyszłość moda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:32, 16 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
@
Roderick
(jeśli masz jeszcze jakieś przemyślenia, pytania lub pomysły i chciałbyś się nimi podzielić, to śmiało pisz )
odpowiadam:
1) - Nasza mapa charakteryzuje się między innymi tym że zawiera w sobie eventy generujące odziały niezależnych "bandytów" w różnych punktach "zapalnych" świata. Powoduje to że przez całą grę trzeba uważać i pilnie strzec terenu, wystawiać garnizony i zwiadowców.
Nie wiem w którą wersję mapy grałeś - w wersji 0.7.0.0 - eventy rzeczywiście generowały zbyt dużo "bandytów" na terenach graczy AI
W tej chwili aktualna wersja mapy - 0.7.0.253 - poprawia to, bandytów jest mniej - sam moduł generowania owych "bandytów" jest dopiero w fazie testów - ale już teraz według mnie działa super
2) - wybór poziomu graczy AI jest na naszej mapie bardzo istotny, im wyższy, tym potężniejsze posiłki dostaje gracz AI i tym większe szanse ma aby przetrwać - osobiście gram tylko z graczami AI na poziomie Imperatora - ale można sobie kombinować z ustawieniami
3) - To też był nasz zamiar, My - twórcy moda - jako gracze, nie lubimy kiedy na podbitych terenach wokół stolicy i dalej - nic się później już nie dzieje, dlatego dążymy do uzyskania takich efektów żeby zawsze i wszędzie coś mogło się wydarzyć.
W wyniku czego, najlepiej w każdym ważnym miejscu trzymać garnizon albo przynajmniej zwiadowcę, który "zawiadomi" pobliski garnizon o niebezpieczeństwie.
Co do przyszłości moda - jest to sprawa otwarta, nie wiadomo jak to się potoczy.
W tej chwili pracujemy nad patchem - powinien ukazać się niedługo - który poprawia parę rzeczy, takich jak błędy animacji, poprawki w umiejętnościach i parę innych.
dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Pią 20:55, 16 Lis 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Roderick
Sprzątacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:21, 21 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Daj majla albo coś w tym rodzaju;)
Mam mapę vs.0.7.0.253. Mnie osobiście te niezależne "dżedaje" nie przeszkadzają - tylko szybko przejmują/niszczą np. budynki dochodowe
graczy sprzymierzonych co owocuje ich szybkim przeniesieniem sie w otchłań jako że naprodukują jednostek wysokopoziomowych które ich potem atakują.
ad2- Próbowałem na niższych ale to masakra
ad3- No i tu jest pole do popisu: np. spenetrowanie określonej krypty - event
zdobycie jakiejś strażnicy - event, zdobycie miasta - event. Trochę znam edytor, sam się bawiłem.
Nie myślicie o zrobieniu jakiejś kampanii? Wiem że jest z tym sporo roboty ale jakby co to chętnie pomogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szeptun
Sprzątacz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:25, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
@
Roderick
Jeśli chcesz pogadać, to mój numer GG ---> 19696770
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|