Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna www.ageofwonders.fora.pl
Forum o serii Age of Wonders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dwiggs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mediv
Czarodziciel



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:09, 21 Lis 2007    Temat postu: Dwiggs

Dwiggs to mod zadziwiająco podobny do tego tworzonego przez ladybird na forum o Jagged Alliance. W takim razie ladybird jest jego (współ)twórcą albo chce sobie przywłaszczyć owoce cudzej pracy. Ale dość już o tym. Co ja mam z tym wszystkim wspólnego? Próbuję spolszczyć ten mod, poprawić błędy (np. niewidoczne jednostki) i dodać parę nowych rzeczy. Chcecie pomóc?
1. Potrzebne mi opisy do wszystkich jednostek (oprócz tych kilku, które wcale nie były modyfikowane). Opisy starych skopiuję z podstawki, ale potrzebne mi jeszcze dla wielu nowych jednostek.
2. Wiecie coś może o UGPM_gui_0.0.12? To program służący do tworzenia nowych modeli jednostek poprzez modyfikację starych. Wiem już jak stworzyć nowy model, ale nie wiem jak dodać skrypt (bo nowe modele zapisywane są w formie skryptów) do edytora. Ten program jest mi potrzebny do stworzenia modelu m. in. Frost gianta, Fey buildera, Ghost knighta i paru innych.
3. Skoro Demony Cienia zostały przekształcone w Demony, to Świat Cieni zamierzam zamienić w Piekło. Prawdopodobnie wystarczy zmienić wygląd wszystkich powierzchni i obiektów.
4. Chciałbym jeszcze zmienić parę rzeczy w samej rozgrywce, np. zmienić przyjazne i nieprzyjazne tereny dla ras.
5. Balans - trzeba tak to wszystko ustawić, żeby dało się normalnie grać.

EDIT: I jeszcze jedno - zapomniałem wam powiedzieć skąd ściągnąć Dwiggsa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rankin
Sprzątacz



Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: NyLeve

PostWysłany: Śro 12:21, 21 Lis 2007    Temat postu: Re: Dwiggs

Mediv napisał:

1. Potrzebne mi opisy do wszystkich jednostek (oprócz tych kilku, które wcale nie były modyfikowane). Opisy starych skopiuję z podstawki, ale potrzebne mi jeszcze dla wielu nowych jednostek.


To znaczy, chcesz aby ktoś ci je przetłumaczył? Mogę się za to zabrać.

[EDIT]
To znaczy, mogę się za to zabrać gdy ściągnę moda, co może stanowić pewien problem (bo musiałbym wypalać płytę)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:00, 08 Sie 2011    Temat postu:

tak się składa że na innym forum, mam nick "ladybird" i...

Jest mi przykro za te oskarżenia Sad i nie chodzi o to że cokolwiek ściągałem, bo, owszem, wziąłem grafikę miasta demonów z moda Dwiggs, ale sam pomysł rasy demonów nie jest ani mój ani twórcy moda Dwiggs, więc nikt od nikogo niczego w tym wypadku nie ściągał. a to że zastosowałem w mojej modyfikacji animacje jednostek i inne grafiki ? Większość z nich twórcy innych modyfikacji, w tym twórca moda Dwiggs zaczerpnęli z innych gier, między innymi z World of Warcraft.
Jednak to nie te oskarżenia mnie bolą, a co innego, mianowicie fakt że Waszmość Mediv stwierdza jakoby mój MOD jest, cytuję: "zadziwiająco podobny" do moda Dwiggs. Zrozumiałbym gdyby ktoś uznał moją modyfikację za gorszą, bo to kwestia gustu, ale moja modyfikacja bardzo wyraźnie różni się od modyfikacji Dwiggs, być może Waszmość Mediv przeczytał na innym forum że wprowadziłem rasę piekielnych Demonów i na bazie tego podobieństwa dopowiedział sobie że reszta pewnie jest też taka sama albo bardzo podobna.
Osobiście dla mnie, modyfikacja Dwiggs jest ogólnie bardzo słaba i moja jest kilka razy lepsza Smile (inaczej nie mogę twierdzić, bo nie po to robi się swoją wersję żeby była gorsza)

dlaczego użyłem słowa "JEST" ?
Ponieważ po czterech latach przerwy powróciłem do tworzenia swojej modyfikacji Smile

W obecnej chwili, w dniu dzisiejszym śmiało mogę powiedzieć, ze mam wersję beta w którą już teraz można grac Smile Jednak chcę jeszcze sporo poprawić, dodać opisy, teksty itd... więc choć grać można, chcę ten diament jeszcze bardziej oszlifować Smile

z Najważniejszych cech mojej modyfikacji wymienię:
1.) Nowe rasy: Amazonki, Mutanci i Demony piekielne (zamiast: Syronów, Nomadów i Demonów Cienia

2.) Pozostałe rasy zostały poddane dość dużym zmianom, np, dawne Szroniaki to teraz Nordlingowie.

3.) Całkowicie od podstaw przebudowałem zależności ekonomiczne w grze, koszty budowy, wymagania produkcyjne, przyrost naturalny, rasowe premie, czary... itd

4.) Dzięki pomocy nieocenionego współtwórcy patcha 1.4 Waszmościa PawelS (bardzo Mu dziękuję) mogłem utworzyć jednostki 5 poziomu, zmienić ilość punktów życia murów obronnych, a także poszerzyć zdolności takie jak "Uzdrawianie" o II i III poziom

5.) Wszystkie jednostki mają całkowicie nowe statystyki i zdolności oparte o mój własny system wartości jaki przyjąłem za podstawę przy tworzeniu mojej modyfikacji, niektóre zmiany są bardzo duże, jak likwidacja jednostki i zastąpienie jej inną z nową animacją. Nawet te jednostki które pozostały po staremu, jak np; piechota czy podstawowa jazda, zostały bardzo mocno zmienione pod względem statystyk a czasem jeszcze bardziej pod kątem zdolności. Tu poświęciłem najwięcej czasu, ponieważ pierwszy cel mojej modyfikacji był właśnie taki: zmienić jednostki, ich siłę i zastosowanie w grze. Główny cel: każda jednostka, nawet podstawowa, najtańsza, ma jakiś atut którym, czasem, w zależności od sytuacji, przebija tą wyższego poziomu, w szeroko rozumianym zastosowaniu taktyczno-strategicznym.

6.) Zwiększyłem trudność zdobycia warownych miast i miasteczek, zmniejszając mobilność machin oblężniczych i zwiększając siłę ognia, nadałem im konkretne znaczenie, teraz są to jednostki służące do zdobywania lub obrony miast (a nie do łażenia po lesie z innymi)
przykład zmian zastosowana w praniu podczas alfatestów: "Czasem posiadamy na tyle silną armię żeby wyruszyć na terytorium wroga i zdobywać jego kopalnie, młyny czy wiatraki, lub też niczym George Clegane palić okolice i mordować ludność cywilną... jednak jesteśmy za słabi aby zdobyć otoczone murami miasto wroga ze stacjonującą armia którą, POKONALIBYŚMY w polu... ale nie gdy kryje się za murami i broni miasta" Nie uwzględniam tu takich spraw jak pomoc Maga z wieży i jakąkolwiek magię, jedynie fakt że mury miasta sprawiają iż jednostki takie jak balisty, katapulty czy łucznicy które w polu są dość słabe... w warownych miastach bywają potęgą. Proste, realistyczne, grywalne, genialne itd...

7.) Wszyscy bohaterowie zostali zmienieni, zarówno pod kątem statystyk, zdolności początkowych jak i tych zdobywanych wraz z rozwojem. A także każdy z nich, ma własną animację (wiele z World of Warcraft) i nowe portrety. Oprócz starych ale zmienionych 70 bohaterów dodałem całkowicie nowych, własnych 50 (takich jak Gotrek Gurnisson, Felix Jagger...)

8.) I inne zmiany...


Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany komentarzem, dopingiem lub po prostu chce porozmawiać o najlepszej strategii turowej fantasy, na świecie, jaką jest Age of Wonders, to zapraszam, niech się odezwie tutaj...

Pozdrawiam... choć zdaje się, ze w ruinach tego forum mieszka zaledwie echo...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Pon 22:22, 08 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:54, 30 Sie 2011    Temat postu:

A jednak coś się dzieje Smile Życzę wytrwałości i powodzenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:45, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Beta testy rozpoczynają się w tym miesiącu Smile

Roboczy termin - 18-20 września, za tydzień Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:40, 20 Paź 2011    Temat postu:

I jak idą prace nad modem? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:06, 26 Paź 2011    Temat postu:

Modyfikacja weszła już w fazę zamkniętych beta testów... jednak wciąż jest trochę do zrobienia Smile właśnie od tygodnia trwają prace nad dużymi zmianami w pliku EXE oraz sporą przebudową systemu statystyk. Ogromnym zmianom został poddany także system poruszania się. Uzyskałem między innymi takie efekty jak:

- przewaga mobilności piechoty nad konnicą w lesie...
- szybsze poruszanie się Azraków na pustyni...
- brak dostępu wielkich jednostek latających, jak Smoki czy Zeppeliny do wąskich korytarzy podziemnych, dodatkowo takie jednostki latający jak małe nietoperze są pod ziemią najszybsze Smile
- przewaga mobilności Lizardów na bagnach...
- utworzenie dwóch rodzajów wody, płytka (rzeki, jeziora i morza przy brzegach) oraz głęboka (morza i oceany) dzięki temu jednostki lądowe które potrafią pływać, mają dostęp tylko do wody płytkiej, a statki i okręty pływają po głębokiej. Smile
- i wiele innych...

Te wszystkie zmiany powinny być gotowe wraz z nowym patchem, jakoś na początku listopada Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szeptun dnia Śro 0:07, 26 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Roderick
Sprzątacz



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:34, 26 Paź 2011    Temat postu:

Coraz ciekawiej to brzmi. No to czekamy do listopada Smile Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szeptun
Sprzątacz



Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:37, 08 Lis 2011    Temat postu:

Założyłem nowy wątek --->
(http://www.ageofwonders.fora.pl/mody-do-magii-cienia,3/nowa-polska-modyfikacja,18.html)
w końcu ten temat dotyczy innej modyfikacji i choć forum jest prawie nieczynne, to nie znaczy ze można łamać regulamin Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.ageofwonders.fora.pl Strona Główna -> Mody do Magii Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin